onsdag 7 januari 2009

Träningsmaterial

Idag har jag sysselsättning så det räcker och blir över. Jag fick nämligen en rejäl bunt med tidningar av Miss UD igår. Hur hon fick hem dem till mig, är en gåta. Jag orkar knappt marklyfta dem. Men Miss UD är ju å andra sidan Wonderwoman, så det kanske inte är så konstigt ändå. Hon är den enda i min bekantskapskrets som har gjort klassikern, så jag vet ju redan att hon är stark. Jag tror att jag, för min del, ska fokusera på den översta tidningen nu såhär efter julens frosseri...Det blir ingen klassiker men jag kanske kan bli lite nättare iallafall.

3 kommentarer:

Mrs. b sa...

"Marklyft med stor tidningshög" - det kanske är det man skulle ägna sig åt för att bli fit for fajt såhär efter julens frosserier... :-D

Miss Upsey Daisy sa...

Tolv kilo tidningar i 1,5 km borde alla bära nu som då ;D

Jo sa...

Mrs B: Ja, fast det borde isf vara jag som gör de marklyften, inte Miss UD... ;)

Miss UD: Jag får väl kånka runt dem i lägenheten.. ;)