måndag 26 januari 2009

Projekt 365 -26 januari / Men vad f-n?!!


Idag släpptes biljetterna till Springsteens konsert i sommar. Efter förra årets sanslösa konserter kunde vi ju inte avstå från att försöka få tag på biljetter. Jag kom fram på sidan, bokade fyra ståplats och betalade. Tyvärr fick jag ingen bekräftelse, så nu är jag antingen 2500 kr fattigare (de har dragit pengarna) och saknar biljetter, eller 2500 kr fattigare och sitter med fyra st biljetter jag inte kommer att använda.

J lyckades nämligen komma fram han också, så han köpte fyra biljetter. Och jag köpte två till dag 2. Galna? jo, lite kanske, men förra året var det ju så galet kul på konserterna!

4 kommentarer:

Malena sa...

JA! Vi fick också biljetter! Åh vad roligt!

Jo sa...

Malena: Hurra! :D

karro, sa...

åh vad kul!

det är nog inte så svårt att bli av med de fyra biljetterna isåfall.

Jo sa...

Karro: Nej, om det nu FINNS några biljetter, enligt vissa källor ska Eventim ringa upp "inom ett par dagar". Jag vill ju verkligen ligga ute med 2500 kr....