tisdag 13 januari 2009

Projekt 365 - 13 januari

Tack vare en väldigt hurtig och envis kollega kom jag iväg till träningslokalen för första gången i år (och på väldigt länge). Träninglokalen hör till vårt företag och har träningsredskap som skulle göra R. Balboa grön av avund. Vi pratar inte om träningsmaskiner a´la SATS här utan rejäla gamla mekaniska varianter. Men de funkar och det bästa av allt: Man är helt ensam där, kan träna ifred och det ligger i skogen/vid en sjö. Just idag kanske det där med sjö spelade så stor roll, men en ljummen sommarkväll är det ett definitivt plus!

2 kommentarer:

tantti sa...

Åh - ett helt gym för sig själv? Det vill jag ha så jag slipper skämmas när jag tränar mina små biceps med två-kilos-hantlar framför spegeln.

Susanne sa...

Åh! Dit vill jag gå och träna. Får jag följa med?

50-tals kaniner på finpromenad. Det var ett fint betyg! Tack!