onsdag 14 januari 2009

Projekt 365 - 14 januari

Idag: Träningsvärk och Fisksoppa.

5 kommentarer:

Krydda Livet sa...

Hehe det lät härligt. Jag längtar så efter att få träna. Har varit så krasslig under julen men nu hoppas jag att det ska vara bra med det.

Jo precis.. blombutiken Buketten menade jag. Blev riktigt förvånad när de hade en sån ursnygg burk just där :)

Kram Josefin

Miss Upsey Daisy sa...

Träningsvärk är skönt. Tycker faktiskt det. Inte för mycket såklart men lite lagom..

Camilla sa...

Träningsvärk medför ju alltid en känsla av självgodhet (oj, vad jag är duktig). Men en helt annan sak, jag var in på Rucklet och tittade och såg att ni minsann har amerikanska blåbär. Är de goda eller smaklösa? Funderar på att plantera dem hemma.

Fröken Fräken sa...

För en donna som varken uppskattar träning i organiserad form eller fisk, så var det ett erbjudande som jag gärna säger nej till..
Har du tur kanske ditt Jysk har kvar det randiga tyget i grått-vitt vilket jag gärna hade lagt händerna på!

Jo sa...

Krydda livet: Det brukar ju vara skönt att träna när man väl kommer igång. Själva träningsvärken är en lustfylld smärta. Man vet att den gör nytta liksom :)

Miss UD: Håller med. Jag var iväg mycket på fotbollsläger som liten och minns träningsvärken som gjorde att man knappt kunde komma ur sängen, men som mjukades upp så där härligt när man gick på nästa tuffa pass. Det var tider det! ;)

Camilla: Ja, man blir lite mallig. Men inte särskilt kvinnlig om man har träningsvärk i benen och går som J.Wayne... ;) Blåbären är goda, men om man ska äta blåbär och mjölk skulle jag nog rekommendera riktiga. Men i paj och allt annat funkar de amerikanska bra!

Frk Fräken: Organiserat och organiserat.. En kollega som drar med mig, mer organiserat än så är det inte! :)
Jag får smita in på Jysk och kika!