torsdag 22 januari 2009

Projekt 365 - 22 januari

Jag har ganska nyligen ändrat inriktning på jobbet och beslutat mig för att sluta vara konsult på ett ställe. Jag har varit konsult åt dessa i drygt fyra år, ibland på heltid, ibland på deltid. Mina kunder har alltid tagit väl hand om mig och behandlat mig som en i gänget. Under dessa fyra år har de lärt mig mycket och de har blivit mina vänner.

Idag skulle vi tacka av en av kollegorna som också ska sluta och det gjordes som traditionen bjuder ute på en restaurang i stan. Jag hade skaffat ett presentkort till vederbörande från hela gänget och en annan tjej kirrade blommor. Den stora överraskningen var dock att de firade av även mig! Jag fick blommor och ett presentkort på Panduro. De känner sin konsult väl, det ska sägas. Jag blev riktigt rörd och kommer att sakna att konsulta hos dem! Detta kommer jag att leva på länge! Det var det bästa betyg de kunde ge mig!

3 kommentarer:

karro, sa...

vad gulligt! o lycka till med nya utmaningar!

Titti sa...

Panduratjejen när ska vi ha syjunta? :D

Malena sa...

Vad jobbar du som? Hur jag än tänker så kan jag inte komma med en bra gissning ens?? IT?

Trevlig helg!