lördag 3 januari 2009

Projekt 365 - 3 januari


Det som var tänkt att bli en lång fotopromenad i det vackra vädret, bidde en kort promenad ner till affären för att inhandla lite mat och "Tyck synd om mig, jag är ju sjuuuk"-saker till sambon. Jag känner att jag själv är på väg till samma sjukdomsstadie och passar på att handla innan det bryter ut.

På vägen till affären finns denna fina "knut" som hör till ett trappstegsräcke. Jag har tänkt många gånger att jag ska fota knuten och den ovanliga "upphängningen" runt stenen, men inte kommit mig för förrän idag.

2 kommentarer:

Mrs. b sa...

Tack för tipset om fästningen av trådar! Jag har faktiskt redan gjort så, tror jag, fast jag är osäker på hur mycket som behövs för att det ska räcka? Jag har virkat "över" den gamla tråden med tre stycken såna maskor/stolpar/??? som man gör i varje hål. Dvs räcker tre stycken såna över en gammal tråd för att tråden inte ska kunna lossna? Eller har du gjort mer?

Malla sa...

Vilken fin bild! Den gillade jag!

Hoppas att du slipper bli sjuk, det är ju såå onödigt och jobbigt.
Jag håller tummarna för att du klarar dig!!

Kram kram