söndag 25 januari 2009

Skandal!

Nu är det kris! Jag har, efter att ha kikat in hos Pyssla & Syssla, insett att jag är helt ur fas när det gäller IKEA:s sortiment. Visst, jag kunde väl ha missat en eller en annan pressrelease tidigare, men att jag skulle missa produkter som redan finns i butik, är ju... helt galet! Hur kunde det gå så här långt? Hur kunde jag sjunka så lågt?

Det är med andra ord dags för ett IKEA-besök i veckan! Då ska jag bland annat kika på de teaskar som Pyssla & Syssla visar på sin blogg. Och jag kommer med allra största säkerhet härma hennes idé om att ha sytråd i dem också!

1 kommentar:

Fröken Fräken sa...

Ja, jag vet! Det känns precis likadant för mig, jag har missat massor! Var just in på Ikeas hemsida och där hade det ju släppts nyheter i parti och minut! Bland annat ett prickigt tyg i PS-kollektionen som kommer att få flytta hem till mig.
Men just nu är jag lite sur på IKEA eftersom de inte svarar på mina klagomål på min nästan nya soffa.... snart inleds fas tre i att få nya kuddar!