fredag 23 januari 2009

Tantvarning

Idag var jag på After Work med fyra förträffliga brudar. Det var Miss UD som så frikostigt delade med sig av sitt umgänge och bjöd med mig så jag fick träffa hennes "Missar", dvs Missy, Miss E och Miss KYD.

Man vet att man har passerat en viss ålder när man glatt hejar på när någon ställer frågan "Ska vi gå till något annat ställe där man kan sitta och man hör vad de andra säger?". Det visade sig dock vara en alldeles lysande idé och vi hade det väldigt trevligt på det där andra, lugna stället. Eftersom jag är en "fröken", kanske jag kan få bli Hang around till Missarna?

3 kommentarer:

Miss Upsey Daisy sa...

Du får hänga så mycket du vill! Always!

Miss E sa...

Jag funderade också å hur gammal man var igår egentligen, men det är ju faktiskt mycket trevligare att få sitta ned och höra varandra :-)

Hang around any day!

Jo sa...

Miss UD: Får jag? Vad glad jag blir! :D

Miss E: Ja, annars hade jag ju inte fått veta riktigt hur trevliga alla missarna var. Då hade ju hälften dränkts i Sprngsteenmusik. (fortfarande väldigt förvirrad över att de spelade honom hela kvällen. Har jag varit hemma från AW så länge att jag har missat nåt...?)