onsdag 28 januari 2009

Te- eller t-låda?

Nu har jag sett till att stilla IKEA-abstinensen! Pyssla och syssla skrev och tipsade om dessa lådor och jag var bara tvungen att införskaffa ett par lådor, jag med! Eftersom jag är en te-människa, passade denna låda perfekt och det är lätt att se hur mycket och vilket te man behöver komplettera! Dessutom härmade jag P&S och använder även ett par lådor som sytrådsförvaring. Suveränt!När jag ändå var på Ikea, passade jag på att köpa ett par förvaringskorgar till mitt pyssel. Nu har jag någonstans att förvara alla mormorsrutor till den dagen då det finns tillräckligt många och de ska sys ihop! Det ser ut som om jag har typ 10 rutor i korgen nu, men det är faktiskt 72 st!

2 kommentarer:

Mrs. b sa...

Och jag har numera cirkus 170st! Nu är det inte långt kvar :-D

Jo sa...

Mrs B: Åh, vad du har jobbat på bra! Heja!