lördag 21 februari 2009

Mässdagar

Idag: Bröllopsmässa, imorgon fotomässa.

Till att börja med: Nej, det finns inga planer på giftermål, däremot hade rara kollegan två biljetter och ville ha sällskap. Det visade sig dock vara tur, dels att jag inte ska gifta mig, dels att biljetterna var gratis, för det var en av de sämsta mässorna jag har varit på. Det var väl en eller två montrar/utställare som faktiskt inspirerade eller var intressanta, resten var tyvärr mjäkigt och ganska tråkigt presenterat. Logistiken var under all kritik och hade jag som blivande brud betalat 140 kronor för att bli inspirerad, hade jag varit sur. Nu var jag mest lättad över att jag inte ska gifta mig.

Imorgon är det fotomässa, hoppas att den är värd inträdesbiljetten!

1 kommentar:

Malla sa...

Oj, vad tråkigt. Jag som nästan övertygade en kollega idag att gå dit och bli inspererad.=)
Inte för att jag visste om det var bra, för det antog jag på nåt sätt.
Hoppas att hon låter bli, för det känns nästan sorgligt att gifta sig om man inte ens får en gnutta inspiration på bröllopsmässan!
Här ska det då inte giftas alls. Om jag inte möjligtvis får möjligheten att åka tillbaka till Las Vegas.
Då ska jag slå till i ett Elviskapell. Möjligtvis!!
Om sambon är intresserad vill säga=)