söndag 8 februari 2009

Musikfoto - Det här gör mig glad

Jag är en riktig allätare när det gäller musik. Det är nog bara riktig hissmusik och death metal som inte spelas här hemma. Veckans musikfoto skulle visa en bild/låt som gör mig riktigt glad och jag väljer då dessa "bumbibjörnar".
De heter Magic Numbers och spelar musik som gör mig otroligt glad.

Fotot är inte från just den konserten (utan från superkonserten med The Boss), men visar ändå på just konsert. Jag fick tips om dessa en vecka innan konserten och gick utan förväntningar på en konsert som visade sig bli fantastisk. Varje gång jag hör dem, tänker jag på den där grymma konserten och hur kul det var.

4 kommentarer:

pysselpralinen sa...

Vilken fin fikabild där nere! Den måste du ha tagit i smyg.;-)

Jag tycker att scraping verkar superkul för det är precis sådär småpilligt som jag gillar, men jag har också insett att det måste finnas något förnuft i saker jag tar mig för och om jag skulle ta klivet och ge mig in i scrapbookens-värld på riktigt så är jag rädd att det kommer sluta i kaos och en ruinerad ekonomi. Så jag nöjer mig med att pimpa min kalender. =)

Hm, man kan väl säga att det är skönt att vara hemma i den bemärkelsen att jag inte är på resande fot. Men så lite hemma som Stockholm kändes idag när jag satte ner foten på perrongen har det inte känts på väldigt länge. Det är bara att inse, I löve Götteborrg!

Susanne sa...

Kramad av Roomservice? Lägg av! Det finns ju INGET som slår det. Skulle vara Elvis eller Michael Nyqvist i så fall. Annars kan jag inte komma på någon som slår dem.

RESPEKT!!!

:-)

Miss Upsey Daisy sa...

Jag gillar handkortet jättemycket. Så vet jag ju hur kul ni hade då :D

Jo sa...

Pysselpralinen: Ja, den tog jag när du var borta en stund. Ville ju inte tvinga dig att hamna på bild :)

Scrapping verkar kul, men jag håller mig nog ifrån det ett tag :) Det finns ju pysselprojekt så det räcker ändå....

Susanne: Jag lovar! Och det var DE som ville kramas! :D

Miss UD: Ja, du fick ju höra det eviga tjatet efteråt... ;)