fredag 6 februari 2009

Sjätte i sjätte...

Nej, jag pratar inte om någon slags djävulsdyrkan eller nationaldagen, utan om en utmaning. Carina med Inspirera har utmanat mig (Fingerspitzgefühl också) och vill att jag ska visa den sjätte bilden i den sjätte mappen och sedan utmana 6 nya bloggare. Jag blev lite nervös, för detta kunde verkligen sluta precis hur som helst med tanke på att jag fotar i tid och otid. Nu visade det sig att det bara var en ratad bild på en clementin.
Jag vet att många redan har fått denna, men jag försöker iallafall att utmana dessa damer:

- Miss UD (jag gissar på bergstopp alternativt vansinnigt rolig bild från personalfest)
- Loppanlej (här tror jag på fjälltoppar eller en söt pojke)
- Camilla (det kan bli en rar hund eller en vacker vy)
- Missy (hmm.. snajsigt klädesplagg eller ett konstfoto)
- Lisa (stor chans att det blir en blomma eller måhända något fint loppisfynd)

- Pysselpralinen (här är det med all sannolikhet något fiffigt pysselprojekt)

Min tråkbild:
(Min bild var ju sanslöst tråkig. Den hade inget att sätta emot Fingerspitzans sjätte i sjätte...)

2 kommentarer:

Carina - inspirera sa...

Kul att se vad andra har i sina bildmappar!
Jo, men en härlig citrusfrukt är väl aldrig tråkig...
Ha en trevlig helg!
Kramen.

Miss Upsey Daisy sa...

Jag ska titta. Nu är jag på jobbet :D