onsdag 4 mars 2009

Projekt 365 - 4 mars

Migrän.

9 kommentarer:

karro, sa...

ajajaj!

Camilla sa...

Som en syster i migränmisären skickar jag lite sympati. Har du provat Zomig - nässprayen, den hjälper mig.

Jo sa...

Karro: Ja, minst sagt....

Camilla: Tack för sympatin! Nej, jag har inte testat den. Borde nog göra det även om jag får migrän väldigt sällan numera.

Elin sa...

Haha Eeze.. En klassiker!

Veronica sa...

Skulle man behöva ibland :)

Ha det så bra!

Malena sa...

Jag också idag :(

Krya på dig!

Malla sa...

Hoppas hoppas att det blir bättre. Unnar ingen migrän..Bläää!!!

Kram kram

Fröken Fräken sa...

Usch, det var ingen bra bild idag inte! Jag gav mig ut i den stora världen på darriga ben och kom fort hem igen, med ont i huvudet och i resten av kroppen och tyckte att det var ett fasligt ståhej och oväsende ute i världen. Nej, jag gär nog inte pigg och frisk än..

Jag brukar bara pensla på färgen på mina korgar eftersom jag inte har någonstans att vara med sprayfärg. Vill man ha väldigt täckande färg är nog spray att föredra!

Jo sa...

Elin: Ja, men inte fullt så bra som reklamen säger...

Veronica: Som tur är, är det inte så ofta för min del!

Malena: Ajaj, hoppas att det har gått över för dig vid det här laget!

Malla: Ja, blä är ett bra ord för denna styggelse! kramkram

Frk Fräken: Pensla är ju bra om man bor som vi gör, spray uppskattas ju sällan av grannarna...
Hoppas att du mår bättre idag!