måndag 9 mars 2009

Projekt 365 - 9 mars

H-e! Den där jäkla klänningen blir aldrig färdig! Skitmönster!

Det skulle ju kunna vara så att jag har slarvat och gjort fel och upptäckt det på tok försent. Det är bara att repa upp hela klabbet...

Modellen var dock jättefin och den satt som en smäck. Om man bortser från flät-felen då. Nu ska jag och klänningen ta en liten paus från varandra och så ska jag istället hänga med en uggletröja. Jag har hört att den ska vara rätt okej att sticka. En vacker dag, när vi har fått distans till varandra kanske vi hittar tillbaka till varandra, klänningen och jag.

8 kommentarer:

ClaraSofia sa...

Ugglorna är bra att öva flätor på, så det ska nog gå vägen! Lycka till!

Jo sa...

ClaraSofia: Det värsta är ju att jag KAN göra flätor, jag var ju bara så himla slarvig. irriterande! Men uggletröjan ska jag vara duktig med!

Camilla sa...

Åh, inte repa upp. Jäkla skitflätor. Häng med ugglorna ett tag så kanske flätmysteriet löser sig.

Mrs. b sa...

Usch, lider med dig! Du har ju kämpat så länge med den!

Jo sa...

Camilla: J-a skitflätor it is! Morr! Ugglorna är snälla än så länge!

Mrs B: Tack, ja, det har jag ju gjort! Och det mesta är nu ogjort! Suck!

Malin sa...

Svar: Ja brädväggen i garderoben är ganska läcker. Vi får se om vi behåller den eller ej. Vi ahr inte fått ner allt material på väggen ännu, så vi får se om den är i bra skick under resten. Kram

A home far away sa...

Hihi ja det är nog klokt att ta en paus och lugna ner sig ibland:)

Kram Gunilla i Singapore

Jo sa...

Malin: Det kommer nog att bli finfint oavsett! :D

Gunilla: Ja, ibland får man växla över till något annat en stund! :)