tisdag 24 mars 2009

Utmärkelse

Jag har fått en fin utmärkelse av en bloggerska som jag har stött på ganska nyligen, nämligen Vera i Toscana. Hon gav mig denna fina award och jag skickar den vidare till de bloggar jag besöker dagligen och som finns i min lista här intill. Alla lika fina och intressanta!
Om ni inte har varit inne hos Vera ännu, rekommenderar jag verkligen ett besök där. Hon berättar om hur det är att som svensk bo i Italien, samtidigt som hon varvar med fina bilder som får en att vilja hoppa in i bilen och susa ner till ljuvliga Toscana NU! I år blir det nog en semester i Sverige, men jag kan mycket väl tänka mig att förlägga ett par veckor i Italien nästa år!

2 kommentarer:

Iris sa...

Då jag finns på din lista känner jag mig träffad och tackar så hjärtligt :) Jag tar genast och tittar in hos Vera!

kram /iris

Jo sa...

Iris: Givetvis är du "träffad" :) Hoppas att du också gillade Vera!