söndag 19 april 2009

Kakel Spektakel

Erkänn att det ser ut som om jag vet vad jag pysslar med?

7 kommentarer:

Miss Upsey Daisy sa...

Vet ingen som är så händig som du är! Eller som ni är tillsammans..

karro, sa...

du ser ut som värsta proffset!

Mrs. b sa...

Jo men du ser ju ut att ha full närkoll på läget!

Inspirera Mera sa...

Oja, det håller jag med om!

Svar: Jo det är skönt att det inte kommer att kosta oss ett öre. Annars hade det nog blivit en dyr historia. Kram Sandra

Jo sa...

Miss UD: Kommer du ihåg Ernie och spöket Laban? De två får mig och J att framstå som soffpotatisar med tummarna mitt i handen!

Karro: Visst gör jag?! :D

Mrs B: Jag hade superkoll och det bidde en hel vägg med kakel! Det kunde man inte tro innan! (Inte bara min förtjänst dock)

Sandra: Bra att du står på min sida! :) Kram

Malena sa...

Du ser ruskigt kompetent ut! Ena knäet i golvet, funderar lite, bedömer, analyserar. Som sagt, ruskigt kompetent.

Kram! Och förresten, vad duktig du är som cyklar till jobbet!
/Malena

Jo sa...

Malena: Exakt! ;) Ser du att jag har riktiga jobbarbrallor på mig också? Som sagt, ruskigt kompetent! ;)
Jag cyklar inte varje dag, men iaf ett par gånger/vecka! :D

kram