fredag 24 april 2009

Mera tjat

Nu tänker jag fortsätta tjata om hur härligt det är med vår, särskilt när man får åka ut till rucklet. Vi har begett oss till östra sidan av Sverige igen och ska "ruckla" hela helgen. Arbetsschemat är späckat med mer kakling, målning av hall och tak, byte av varmvattenberedare och en hel del annat plock. Mycket att göra, men roligt, roligt!
Förutom detta roliga pyssel vi har framför oss, ska det tydligen bli sol och varmt väder hela helgen. As good as it gets, helt enkelt!

3 kommentarer:

karro, sa...

superhärligt!!! ha en bra helg!

Fröken Fräken sa...

Låter finemang! Jag älskar ju att greja! När folk talar om att ligga still i solen så blir jag nervös. När jag är ledig vill jag ju GÖRA saker. Som idag när man skrapat och skrapat och skrapat färg från fyndbordet. Någon gång har tydligen någon tyckt att det var en bra idé att måla bordet Posten-gult. Måste ha varit någon galning.

Nä, det är inte alls opraktisk med färgsorterade böcker. Jag kommer ihåg exakt vilken färg mna böcker har, och hittar direkt!

annette sa...

Tycker det låter som en alldeles utmärkt helg, att arbeta är ju faktiskt roligare det med när solen skiner, då kan man ju fika i solen;)

Ha det så bra!

Kram //annette