söndag 12 april 2009

Projekt 365 - 12 april

Vi är fortfarande kvar i rucklet och jag börjar varje dag med att gå ut i trädgården och kika om det har hänt något nytt. Det har det oftast inte, men jag går ändå omkring och myser. Det här med att ha en egen trädgård att gå ut i och vakna till i (jag är ju rätt seg på morgonen, så jag behöver liksom lite startsträcka innan jag kan ta mig för något), är verkligen min grej. Varje gång jag beger mig hem till lägenheten, inser jag att jag ska ju bo i hus för bövelen!

5 kommentarer:

Loppanlej sa...

Hus är grejen, jösses vad jag saknar mitt hus nu när våren kommer. Vill sitta på verandan och dricka vin och läsa bok.

Anki sa...

Säg bara till om du vill ha hjälp att kolla efter finfina hus ;-)
Ser ut som att ni haft en lika härlig påsk som här på bästkusten, härligt!

Missy sa...

Mysigt ni verkar ha det i rucklet!

Fröken Fräken sa...

Jag behöver också en väldigt lång startsträcka på morgonen.. i alla fall om jag ska göra något där man behöver ha inspirationen med sig!
Jag funderar på att rita ett steck i björken här utanför så att jag kan se om snöhögen runtomkring den smälter.. det är lite olika vårtecken som gäller!

Klart att det bara är att starta cernitleretikettillverkning!

Den tjocke konsulten sa...

Hus ÄR grejen, tyvärr lite dyrt.