torsdag 28 maj 2009

Outlet plus brandmän

Idag har jag haft två sådana stunder då jag förstår hur en katt skulle må ombord på en räktrålare... Tidigare idag var jag på avtackning av en mycket trevlig man som skulle pensioneras och han råkar jobba på Räddningstjänsten. Eftersom jag är ytterst svag för brandmansuniformer, var detta en väldigt trevlig tillställning.

Som om detta inte var nog, så var det idag VIP-kväll på Fabriksbutiken/Iittala-outleten här i närheten. Det betydde 30% rabatt på de redan låga priserna. Det kallar jag bra priser, det! Jag shoppade en hel del, men eftersom gud har varit god mot mig idag, så försöker jag bättra på min karma genom att sy vidare på klänningen istället för att fotografera och blogga (mer). Jag får med andra ord visa fynden en annan gång, för fynd bidde det!

6 kommentarer:

Em sa...

Brandmän och fynd på samma dag - trevligt!

karro sa...

Det låter som en perfekt dag!

Susanne sa...

Brandmän och VIP-kväll på samma dag. Jösses... vilken lycka! Grattis liksom! Två önskningar i en! :-)

Tobleroneglass... mums!

Tjohalia sa...

Vilken härlig dag! Jag ser fram emot att få kika på fynden sen.

Svar: Tack så mycket! Ha en trevlig helg, kram Sandra

Miss Upsey Daisy sa...

Inväntar visning av fynden inom kort :D

Jo sa...

Em: Ja, precis som Susanne skriver: Två önskningar i en! :D

Karro: Ja, det var det faktiskt! :)

Susanne: Ja, nästan som ett kinder-ägg! ;)
Jag ska leta upp det där receptet till dig, det är to die for!

Tjohalia: Ja, fynden ska jag visa, jag har tyvärr ingen brandman att visa upp ;)

Miss UD: Jupp de kommer! :D