lördag 2 maj 2009

Projekt 365 - 2 maj

Idag har jag varit ute i trädgården och roat mig. Jag har slitit bort en massa björnbärssnår, rensat bort en massa ogräs och planterat en massa blommor. Det kommer förhoppningsvis att bli en hel del fina blommor i rabatten så småningom.
Den observante kan se att det är fyra olika färger på rucklet. Av någon anledning tyckte de förra ägarna att det var fint att ha gult och brunt på de olika väggarna. Vi kommer att måla hela huset i svart och vitt. Men jag gillar mitt ruckel ändå, trots olika färger. Det är vår egen lilla borg.

4 kommentarer:

Malena sa...

Det är fint och mysigt och kommer sannolikt bara bli bättre och bättre. Tänk att ha en egen borg, underbart!

Miss Upsey Daisy sa...

Rucklet är jättefint. Som ett eget litet paradis!

Loppanlej sa...

Klart du gillar ditt paradis!!

Camilla sa...

Mitt hus var orange och gult från början ... väldigt snyggt. Länge leve 70 talet