söndag 31 maj 2009

Projekt 365 - 31 maj

Här ute i stugan har vi jobbat på bra i helgen, men även hunnit sitta lite i solen. Nästa vecka är det Springsteen x3 som gäller hela helgen, så jag kommer förmodligen att få ruckelabstinens! Azalean har börjat blomma så fint så fint, och det hade varit kul att få se den ihop med Rhododendronen (som jag för övrigt inte gillade ALLS förut), orange- och lilasprakande buskar lär ju vara snajsiga ihop. Men, men, de kanske blommar i två veckor, så jag hinner se dem nästa gång vi kommer ut?

2 kommentarer:

Fröken Fräken sa...

Kan inte påstå alls att jag jobbat eller pysslat på bra i helgen. Det känns mer som att jag inte fått något gjort alls. Ikearesan tog på något sätt hela lördagen, för kvällen ägnades ju åt att återhämta sig från den samt att det hacykla runt i den ljuva sommarkvällen. Idag har jag stökat på balkongen och påbörjat ommöblering i sovrummet.Men det har mest inneburit att jag blivit svettig och tagit paus... Hur ska jag stå ut tills det blir helg igen? Tur att man är ledig nu på fredag!

Jisses, syr du en hel brudklänning! Det är lite märkligt, jag kan sy det mesta i inredningsväg, men kläder, se det går inte...

Fabriksbutiken hängde jag också på igår. Vi letade passande studentpresent. Jag ville köpa Ittalalyktor, men det blev glas och karaff istället. Och så köpte jag helpiffiga kökshanddukar med siffror på. Måste ju matcha min nya jättekalender från Granit.

Malena sa...

Ni ska verkligen på alla tre konserterna... Vi ska ju "bara" på fredagen. Vi lär dock inte ha samma goa väder som i Götet förra året...
9 grader och regn lovar SMHI i skrivande stund...