måndag 18 maj 2009

Recept-tips

Idag grillade jag kycklingfiléer och gjorde egen potatissallad. Man skulle kunna tro att jag är riktigt flåshurtig och klämkäck, men sanningen är att det var väldigt enkelt. Kycklingen blev något som heter Al limone och potatissalladen var tydligen någon Annas potatissallad. För att jag inte ska glömma vad det nu var jag gjorde och var jag hittade recepten, så länkar jag här. Och tipsar er samtidigt. Smart va? (i potatissalladen la jag till en tsk fransk senap som någon vänlig själ tipsade om. Det blev suveränt! Jag glömde till och med att fota, så gott var det! )

2 kommentarer:

Em sa...

mmm, mums! Jag brukar steka mina kycklingfiléer i oregano, citron, salt och peppar. Men det där receptet ska jag testa! :o)

Miss Upsey Daisy sa...

Låter väldigt gott. Potatis-sallad ska jag köra lite på i sommar minsan.