söndag 7 juni 2009

Bra humör?

Efter att ha:
- Hamnat i Stockholms rusningstrafik (korkat av oss att inte köra i tid!)
- Kört fel
- Stått i "Fåll-kö" och fått veta att banden var slut (dvs banden du måste ha i fållan)
- Ställt oss på en bra plats utanför fållan
- Upptäckt att de delar ut nya band vid fållan och gått tillbaka dit
- Återigen fått höra att banden är slut, definitivt slut, tre personer före oss
- Ställt oss på en hyfsad plats utanför fållan,

..kommer en gubbe och ställer sig framför näsan på mig. Inte en bit ifrån, utan så jag kan flåsa honom i nacken. Det var trångt innan och det blev värre när han bestämde sig för att stå i vägen för mig.

Tror ni att mitt goda humör lät honom stå kvar?

3 kommentarer:

Malena sa...

Hoppas du flyttade upp honom på läktaren...

Avslutning ikväll då. Får ni Sherry Darling så blir jag grymt avundsjuk...

Malena sa...

Jag blir också grymt avundsjuk om Jay har övat in E street shuffle. GRYMT avundsjuk.

Jo sa...

Malena: Typ... ;) Han stod inte kvar framför mig iaf....

Vi fick inte höra E Street Shuffle igen tyvärr, men jag tycker att Jay "får lov" att missa lite såhär i början... :)