tisdag 2 juni 2009

Enkelspårig

Just nu är mina tankar inriktade på tre saker: Klänning, Bruce och ruckel. Mer får liksom inte plats i huvudet. Jag var halvvägs till jobbet idag (går en bra bit till vagnen för att få extra motion) när jag insåg att jag skulle ju ha tagit bilen idag eftersom jag ska iväg till kund i Partille på eftermiddagen.

Det var väl den fjärde saken jag kom på att jag hade missat/glömt och klockan var inte ens åtta... Jag får nog vara glad att jag kom ihåg att klä på mig....

5 kommentarer:

Miss Upsey Daisy sa...

Klart man får vara fokuerad :-)

Fröken Fräken sa...

Jag känner att jag bara har plats för semester. Och ledighetstankar i mitt huvud. Det känns rackarns obekvämt att behöva tänka på jobbet... räcker det inte om alla andra har lagt in värsta slutspurten på arbetet, kan inte jag gå hem och vila lite då?

Himlarns att jag inte har TV3, jag vill också se Project Runway,om inte annat bara för att få se den fantastiska tygaffären...ah, lycka!!

Peter Madison sa...

Vi ska se Bruce på söndag!!! Wiieee...:)

Susanne sa...

I mitt huvud finns följande: Bruce och ett bortglömt möte idag.

:-)

Same same!

Jo sa...

Miss UD: Jag borde kanske vara lite mer uppmärksam på det som händer just NU, inte till helgen typ... ;)

Frk Fräken: Oooh, semester, där sa du nåt! :D
Den affären skulle jag också vilja se på riktigt!

Peter: hurra, då ses vi där! ;)

Susanne: Isch, jobbigt att glömma sånt! :( Du får tänka lite mer på Brucan, så du blir gladare!