tisdag 30 juni 2009

Idag

Förut: Shopping med rara kollegan. För en gångs skull shoppade jag en hel del, så hon har gott inflytande!

Nu: Följer U2-konserten i Barcelona. Jäklar i min låda, vad sugen jag är på konsert nu igen! Det är nästan exakt en månad kvar, sen står jag där och hoppar!
De spelade tydligen Angel of Harlem för att hedra Michael Jackson. Alltså, gör de det på Ullevi, slår min dröm in. Efter att ha fått Springsteen att spela "I'm on Fire" är det Angel of Harlem som saknas för att mina drömmar ska besannas! *Hoppas, hoppas*

5 kommentarer:

karro sa...

Jag längtar oxå!!!! Det ska bli så kul att äntligen få se dom!

Miss Upsey Daisy sa...

Hoppas att de spelar "din" låt. Lyssnade på U2 igår faktiskt. Favoriter även för mig fast jag inte fick fatt i någon biljett..

Em sa...

Inte sååå länge kvar nu! Jag sneglar på biljetterna nån gång varje dag. :o)

Jo sa...

Karro: Enligt recensionerna, verkar ju denna turné vara i klass m Achtung Baby, vilket bådar gott!! :D

Miss UD: Jag vet en som ev har biljetter kvar... Jag kan kolla om du vill?

Em: Det är dags att börja lyssna in sig ordentligt på nya skivan nu! :)

Miss Upsey Daisy sa...

Vilken helg är det?