onsdag 10 juni 2009

Projekt 365 - 10 juni /Premiär

8 kommentarer:

Em sa...

Mmmmm... MUMS.

Susanne sa...

Åh! Jag hade den min premiären i lördags och det var helt fantastiskt! Smarrigt!

Anki sa...

Tack, men som sagt så behöver jag en hel del övning innan jag kan förklara för nån annan... Skulle nog inte kunna få till exakt samma foto om jag testade nu... Men kul är det å som tur är finns undo...

pysselpralinen sa...

Härliga gubbar! Jag hann också med premiärprovsmak i helgen, med standardmjölk och lite socker. Mums!

Fina fynd från Danmark minsann, låter som en mycket god idé att ha möte på det viset när det innebär en möjlighet till lite trevlig shopping i pausen! :-)

Och sen har du hunnit vara på konsert också, och lägga golv. Jag är inte här tillräckligt ofta och kommenterar! Måste ju varit skithäftigt att han tog din skylt! Jag har hört lite av några kollegor att söndagskonserten var grym. Själv är jag ingen van konsertbesökare, det händer på sin höjd en gång vartannat år. Men när jag väl går tycker jag att det är skitbra! :-)
Ganska bra att det snart är helg tycker jag. Skulle gärna ägna symaskinen lite uppmärksamhet nu när tygskåpet svämmar över alla brädder. Och de lovar ju ruskigt väder så det borde inte finnas några hinder.
Blir det Ruckel-helg för din del?

Fröken Fräken sa...

Gissa vad jag äter? Jajamen, jordgubbar här med! Mumselimumsmums!

Monkan sa...

Ser riktigt mumsigt ut :-)

Din ljusbild var magisk, säg nu som det var, ni kunde inte slita er därifrån utan stannade och skolkade en dag från jobbet ;-)

Fota Sergels Torg-pinnen med "bulb" låter spännande, eller? Jag vet bara inte vad det är...

Mycket intressanta rapporter från konserterna, känns nästan som om jag varit med :-)) Han är ju bra.

Malena sa...

Och jag hade min premirär igårkväll. Det är underbart gott. Får bli någon liter till helgen också!

Ha en härlig helg i rucklet!

Inger sa...

Jag åt mina första i helgen :)