tisdag 9 juni 2009

Snurrigt

Jag verkar inte ha huvudet med mig alltför ofta. Imorse vinkade jag glatt av Joflopp när han stack iväg till jobbet, bara för att 20 minuter senare inse att han hade den enda uppsättningen med nycklar med sig.
Som tur är, har jag världens raraste kollegor/vänner som inte bara ställer upp och "vattnar" katterna när vi är på konserter, utan även kommer förbi med nycklarna innan jobbet så jag kan låsa.

Det man inte har i huvudet får man ha i fötterna, sa morfar. Jag får tydligen ha "det" i mina vänner.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jo; Tack, vad snäll du är! Jo en och annan stund lägger man ju på bloggandet. Men det är så kul!! Stor kram till dig!

Roligt inlägg hihi, här är en till som är förvirrad. Välkommen i klubben! ;) /Malin I&D

karro sa...

o jag börjar morgonen med att spilla ut en hel kopp kaffe över skrivbordet......

Jo sa...

Malin: Förvirrad är bara förnamnet... :)

karro: Ajaj.. samma liga som jag spelar i mao....