lördag 4 juli 2009

Härligt!

Ah, det är så här livet ska vara! Jag har precis kommit upp från sjön och slagit mig ner i soffan. J var nere vid båten/bryggan och fiffade med båten så jag tog med mig badkläder och fika och gick ner till honom. Vi badade, fikade och solade och sen gick jag upp till huset igen för att se så att missarna inte hade gett sig iväg på långpromenad. Klockan är snart halv åtta och solen skiner fortfarande. Vi skulle egentligen ha jobbat med badrummet idag, men det var ju fint väder så vi hoppade över det. Vi måste ju ta tillvara på "sommarens sista dag" som olyckskorparna kallar den.

3 kommentarer:

Jah Hollis sa...

Fiffade? ;-)

yllet sa...

Sommarens sista dag?? Asch då.Det kommer fler. Måste komma fler. Vi har ju inte ens börjat med semestern ännu?? :|

Jo sa...

Jah Hollis: Ja, har du läst bloggen innan, så har du sett ordet ett antal gånger. Det betyder ungefär "göra fin, greja med"

Yllet: Det är klart att det finns mer sommar! Vi har ju inte haft vår semester ännu, så detta väntade regn är ju bara för att friska upp luften lite inför VÅR värmebölja, eller hur? ;)
Det är dessutom fint väder även idag på ruckelön. :D