måndag 7 september 2009

Gratis fotobok!

Detta var ett erbjudande jag bara inte kunde låta bli! Man får tillverka en gratis fotobok om man skriver lite om den på sin blogg. Så lättköpt är alltså jag! :) Jag menar, en fotobok är ju inte fel!?
Det är Fujifilm som erbjuder detta och om det inte vore för att jag faktiskt brukar "framkalla" digitala foton hos dem, så kanske det inte hade känts lika bra att promota dem. Faktum är att Fujifilm kirrar fotokopior bra och snabbt, så jag hoppas att deras fotoböcker håller samma kvalitet.

Det verkar vara ganska enkelt att ladda upp bilder och det finns en massa olika mallar att välja på. Toppen för sådana som jag, som inte är lika bra på att scrappa och göra layouter som t ex Anki!

Frågan är nu bara vad boken ska innehålla...? Foton från Rucklet, från den senaste utlandssemestern i Frankrike, på missekatterna, eller ska det bli på brorsbarnets första besök på Kolmårdens djurpark? Det återstår att se, men en bok blir det iallafall!

3 kommentarer:

Anki sa...

Rodnar... å ser fram emot pysselkväll i morron :-)

Mrs. b sa...

Jag har beställt för någon dag sedan - hittade en annan länk via denna:
http://saravillfara.se/2009/08/25/gratis-fotobok-for-alla/
Har inte fått hem ännu, så vet inte hur boken ser ut.
Men gratis är gott! :-)

karro sa...

jag hoppade oxå på, klart man vill ha en gratis fotobok! jag gillar Fuji oxå, de är snabba o bra.