söndag 13 september 2009

Hårt liv

Det är jobbigt att vara katt....

6 kommentarer:

Em sa...

Ser ju väldigt ansträngande ut att gäspa sådär stort ;-)

Miss Upsey Daisy sa...

Han hittade solen :)

Fröken Fräken sa...

Ja, tänk så stressigt! Vilken sida ska jag ligga på, hur ska jag undvika att få solen i ögonen, ska jag sova mer eller äta..?? Alla dessa ändlösa frågor som kräver svar!
Och du! Toppenstilig kofta du stickat! Jag skulle inte kunna få ihop en sådan även med mönster...

Mia299 sa...

Söööt!

Camilla sa...

Stackarn är ju alldeles utbränd :D

Jo sa...

Em: Ja, herrgud, ja. Han får ju ta i ända ifrån tårna! ;)

MissUD: T är en riktig solkatt! :D

Frk Fräken: Ja, jag fattar inte hur han hinner med allt?!
Tack för berömmet om koftan, jag försäkrar dig om att du skulle kunna sticka en likadan!

Mia299: Visst är han, spetekatten!? :)

Camilla: Ja,han är hemma i stan och vilar upp sig nu! ;)