fredag 4 september 2009

Hurra!

Efter förrförra helgens debacle är det underbart att komma ut till ön igen. Jag hade förväntat mig lite krispigare, kall septemberluft, men det var faktiskt ganska varmt, så sommaren är inte över än.

Imorgon och på söndag väntar arbetsläger av seriös art. Hängrännor ska inhandlas och sättas upp, trädgården ska fixas till, vi ska montera en golvregel i köket så vi kan installera spis och frys. Bland annat. Så vi har att göra. Men efter att ha tillbringat nästan tre veckor i Göteborg, känns det faktiskt kul att ta i med hårdhandskarna igen!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Härligt att höra att ni inte ligger på latsidan :)

/Malena

Fröken Fräken sa...

Jag tror att jag får kommendera mig själv till lite arbetsläger så att något blir gjort här, utöver att fastna i SATC-boxen.
Och passa på att njut av att det inte känns höstigt ännu!!! Här börjar det bli mer gula löv än grön gräsmatta...

Loppan Lorum sa...

Nästa vecka smäller det: då blir vi också stugpendlare på helgerna :) Dags att bekanta sig med det lokala näringslivet - dvs undersöka var närmaste byggvaruhandel och färgaffär är belägna... Skoj skoj!

Jo sa...

Malena: Kul att "se" dig! :D Hoppas att allt är bra med dig!

Nejdå, vi ligger inte på latsidan, utan rucklar på för fullt!

Frk Fräken: Det var verkligen superväder hela helgen, så det passade utmärkt att det var lite arbetsläger :)
Jag får kika in hos dig och se vad du hittade på, för jag betvivlar att du körde SATC hela helgen utan pyssel! :)

Loppan Lorum: Hurra! :) Välkommen till fixarskaran! ;)