måndag 7 september 2009

Pocket och Pyssel nr 1

Idag hade jag en riktig paket-dag. Jag fick bland annat ett Pocket & Pyssel-paket från min Hemliga vän!
Jag fick en bok som verkar toppenbra (Guernseys litteratur- och potatisskalspajssällskap), pärlor, några glittriga pappersark, ett par skumgummiliknande figurer (jag anar att det är scrap-saker, jag vet inte vad man har dem till, men fina är de! :D ).

Tack, snälla Hemliga vän! Jag hoppas att du också har fått ett fint paket av din hemliga vän!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Du kan använda figurerna till att dekorera kort, brev eller använda som bokmärke....

Jo sa...

Anonym: Ja, de kommer att bli perfekta till mina brorsbarns födelsedagskort! :D Jag har en scrapparkompis, hon får visa vad jag ska ha för lim etc !

Miss E sa...

Boken är riktigt bra!

Mor P sa...

Du kan ha färg på dem och göra tryck.