fredag 23 oktober 2009

Duktig kille

Idag fick lillkissen följa med till rucklet för första gången. Han var så himla snäll och tyst hela resan att vi nästan trodde att det var något fel på honom. Båtfärden var lite jobbig eftersom det var becksvart ute, men väl ute i rucklet studsade han runt på upptäcksfärd. Det bådar gott då det lär bli ett par bilresor framöver.

Just nu har alla mina grabbar däckat i soffan och jag kollar på tv och stickar. En väldigt lugn fredagskväll med andra ord. Inte helt fel.

5 kommentarer:

johanna sa...

Det brukar vara kvinnsen som somnar i soffan på fredagkvällarna, skönt att det inte är så överallt! :o)

Malena sa...

Åh vad mysigt! Sådana fredagskvällar gillar jag!

Ha en fortsatt skön helg!

Em sa...

Det låter härligt!

Fröken Fräken sa...

Nämen så himlarns mysigt det lät! Här ska vi också snart mysa till det snart. Ska bara montera, flytta, tvätta, diska och lite sådant.. men framåt 22-tiden är vi sääääkert klara... eh!

Johanna sa...

Jag är helt hocked på att sticka nu. Har köpt garn och ska ge mig på ett par handledsmuddar. Ska bara hitta en beskrivning först.