torsdag 29 oktober 2009

Lite disträ...

Det händer inte vansinnigt mycket här på bloggen just nu. Jag är allmänt disträ, jobbar mycket och klappar kattunge. Imorgon åker vi till Rucklet för sista gången denna säsong och sen ska vi testa det här med att tillbringa hela veckor i Götlaborg.
Det var ett tag sedan, så vi vet inte riktigt vad man gör på helgerna i storstade, men vi tänkte inleda Göteborgssäsongen med det traditionella Halloweenkalaset. I år är temat Film, så det ska bli kul att se vad folk hittar på för något.

4 kommentarer:

Loppanlej sa...

Hoppas hela helger i Göteborg fungerar även det. Förstår att det känns trist att lämna paradiset men en festhelg lättar ju upp!! Trevlig helg!

Fröken Fräken sa...

Jag tycker fortfarande att ni ska skaffa skoter så att ni kan fara fram över isen även när det blir vinter! :-) Men man kan så klart även prova på helger i Göteborg. Det ryktas ju om att det finns ett och annat som man kan göra där! ;-) SJälv har jag planerat att enbart boa in mig här hemma hela helgen och pyssla dygnet runt, ungefär.

Ja, visst är man helknepig?! Att en liten fnuttig negativ sak liksom tar bort alla de positiva saker som också sas. Jag borde gjort som du sagt, skrivit ned det peppande, ramat in och ställt på skrivbordet. Bra att ha alla de där dagarna när allt är en enda röra.

Miss E sa...

Det suger att jag missar kalaset, alskar att kla ut mig! Men men, rygbyfester ar inte sa dumma de heller. Vi far ses en helg framover och smycka lite!

Designtjejen sa...

Hoppas att ni fick ett jätte bra Halloweenkalas!!
Jag har själv packat flyttlådor hela helgen.. puh.. sakerna tycks ju aldrig ta slut!
Kramar