måndag 19 oktober 2009

Paket!

Tillbaka i stan igen. Inte roligt alls, inte någonstans. Jag hade gärna varit kvar minst en vecka till (om det inte vore för katten O då) ute på ön, men man måste visst göra något som kallas för att jobba.

Med denna inställning var det helt underbart att komma hem och hitta en superfin godispåse från Em på hallmattan! Herrejösses, vad glad jag blev över det fina paketet! I påsen (som jag vann i en utlottning hos Em), fanns det massa små paket som var och ett innehöll en liten pryl och jag hade verkligen lilla julafton här!

Tack, snälla, fina Em för den bästa godispåse jag kunde få, den piggade upp något oerhört!

Se själva vilka fina saker jag fick. Em skrev att det var barnsligheter, men det är precis vad jag behöver nu, glada barnsliga saker!

5 kommentarer:

Miss E sa...

Sån't är verkligen kul att komma hem till!

Em sa...

Det var så lite så! Vad bra att du gillade innehållet! :o)

Johanna sa...

Det där förstår jag piggade upp dig. Härligt att komma hem till en sådan påse.

Mia299 sa...

Så fint och så bra att du fick lite upppiggning!:) jättekul att ses. Jag saknar er en hel del där nere i söder ska ni veta. OCh tack ännu en gång för finaste filten!

Jo sa...

MissE: Ja, och ibland behöver man något sådant. Timingen var perfekt för en barnslig godispåse!

Em: Tusen tack igen! :D

Johanna: Verkligen!

Mia299: Ni piggade ju givetvis upp också! :) Det var verkligen kul att få träffa dig & L, kul att han gillade filten såpass att den är invigd! ;)
Och du är saknad här hemma, du brukar ju finnas här när mina bebisar anländer om inte annat! ;) Hoppas att vi ses snart igen! Kram!