torsdag 8 oktober 2009

Pocket och Pyssel nr 2

Idag fick jag ett superfint paket från min hemliga vän. I det fanns det en massa scrap-saker, jättefina pennor (Jag älskar pennor!!), fina stenar och fint papper. Dessutom fanns det förstås en bok, "Kvinnorna på 10:e våningen" av Karin Alfredsson. Jag har inte läst något av henne, så det ska bli spännande!
Jag har det lite stressigt just nu, men jag lovar att fota sakerna ingående när jag kommer tillbaka efter ruckelsemestern!

Tack snälla, för ett grymt pysselpaket, du har verkligen lyckats, min hemliga vän!

4 kommentarer:

pysselpralinen sa...

Tycker som att det låter som ett perfekt upplägg för en semester med först ett hemligt pysselpaket med både pennor (fina pennor är lika härligt som snygga kort och prickigt presentpapper!:-)) och en pocket!
Men sen att ha en mjuk liten kattunge som väntar på en efter semestern, det är ju bara hur bra som helst! Hoppas att du får riktigt skön semme i Rucklet! Det låter som att du kan behöva det. :-)

Em sa...

Vad härligt med paket!

Anonym sa...

toppen, det är alltid svårt att veta vad andra gillar....(hemliga vännen)

Jo sa...

Pysselpralinen: Ja, det behövdes lite semester och nu börjar jag faktiskt "vakna till liv".
Jag längtar dock till Lill-fluffs ankomst nästa vecka!

Em: Ja, det är alltid liks skoj med paket. Är det dessutom en överraskning, så blir det ju ännu roligare!

Anonym: Jag gillade!! Tusen tack!