lördag 28 november 2009

Julklappspåse Large

När jag ändå är igång med listor... Jag är med i Julklappspåse Large hos En bok om dagen och med anledning av detta ska jag lista lite saker om mig själv:

* Vad gör du helst på fritiden? Jag gillar som bekant att pyssla med allt möjligt, sy virka, ja, det mesta. Det är mitt sätt att koppla av.
* Samlar du på något? Porslin och annat från 50- och 60-talet, men sådant är ju svårt att skicka.. Brickor av olika slag är också skoj.
* Favoritfärg? Blå om jag måste välja
* Teve-serier som du uppskattar? Seinfeld, Greys Anatomy, Project Runway
* Favoritfilm? Eller: vilken slags film gillar du bäst? All slags film, men gärna filmer man blir glad av (Mamma Mia, Amelie från Montmartre, Jane Austen)
* Föredrar du te eller kaffe? Vilken smak? Te, gärna fruktiga teer
* Vilket slags godis tycker du bäst om? Choklad
* Stjärntecken? Fisk
* Något som du verkligen skulle avsky att få i ett paket till jul? Strumpor
* Något som du verkligen skulle bli glad över att få i ett paket till jul? Stick-, sy- eller virksaker
* Eventuella allergier eller födoämnesval (vegan, t.ex.)? Nope

Inga kommentarer: