onsdag 11 november 2009

Seriöst problem

Till skillnad från det andra problemet, så har vi faktiskt ett seriöst problem. Nyckeln till tvättstugan är försvunnen. Kan vara en katt som har lekt bort den (Oz är starkt misstänkt). Kan också vara någon onykter person som har passat på att gömma dem under helgens kalas. (Har hänt förr. En annan gång dröjde det ett år innan jag hittade bilnycklarna som någon vänlig själ förpassade till det utomordentliga gömstället "Ovanpå kylskåpet")
Någon som känner sig skyldig från i lördags? Oz nekar och ser oskyldig ut, så han kan det ju inte vara...

6 kommentarer:

Linda sa...

jag va ju nykter så jag är väl inte misstänkt? Men jag ska kolla igenom Woodys stentvättade jeans och se om det ligger nån nyckel där. Tack för en rolig fest!

Loppanlej sa...

spännande må jag säga... man kan bli mycket förvånad när märkliga ting dyker upp på ännu märkligare platser. Hoppas ni hittar den!

Titti sa...

Jag är oskyldig jag lovar men däremot har jag ett par extranycklar s om är era. De har jag haft nu ett par månader. Saknat dem? Glömde dem IGEN i lördags. Nästa gång ska jag försöka komma ihåg dem!

Fröken Fräken sa...

Jag börjar oroligt att titta mig omkring här för att se om jag skulle ha någon extranyckel här.. och jag var ju inte ens på festen! Så jag svär, jag är oskyldig!!

Susanne sa...

Otroligt spännande. Skönt att jag kan känna mig oskyldig, men olidigt spännande.

Jo sa...

Linda: Haha, nejdå, du är inte misstänkt! :) Tack själv för trevligt sällskap, även om du kanske inte SÅG så friendly ut ;)

Loppanlej: Ja, en annan gång hittade vi skor i frysen dagen efter... Nycklarna kom ju tillrätta till slut, så det ordnade sig :)

Martina: Just det ja, det är du som har dem! Bra att veta! ;) Vi ska säkert pyssla snart igen, så vi kan ta det då!

Frk Fräken: Det är lugnt du är inte heller misstänkt! ;) Och nu är de ju tillbaka igen, nycklarna!

Susanne: Nu har det ju rett upp sig, men det kunde ha blivit spännande :) Kul att "se" dig här igen!