tisdag 10 november 2009

Sista pysselpaketet!

Sista paketet i Pyssel och Pocket-swapen har kommit (och hämtats på posten). I detta låg ett Julpynts-kit med nålfiltssvampar och boken "Vindens skugga". Boken verkar riktigt bra och pysslet roligt. Jag har aldrig nålfiltat så det ska bli spännande att testa hur det går! Tack, återigen, min hemliga vän!

Jag har förresten använt en hel del av pysslet jag har fått i tidigare pysselpaket, bland annat när jag skickade presenter till min brorson. De gjorde succé, så tack igen!

6 kommentarer:

yllet sa...

Ohh!! Boken är JÄTTEbra!!! :D Det övriga kan jag inte riktigt uttala mig om. Men det är troligen roligt det med, om man gillar att pyssla..! :)

svartanova sa...

Vad kul, jag måste se till att få iväg mitt paket också SNARAST. :) Vindens skugga har jag också hemma och väntar på läsning. Jag ser verkligen fram emot den!

Tack för att du vill följa mig på bloglovin!

KRAM

karro sa...

Vindens skugga är helt underbar!

Hanna sa...

Hej jag är din hemliga vänn, glömde att lägga ner ett medelande om vem jag är. Mig hittar du på
http://www.lejbro.blogspot.com/

MVH /Hanna

Johanna sa...

Jag undrar en sak med de här paketen. Enligt Posten måste du ju skriva avsändare på dina paket. Då blir det ju inte en hemlig vän.

Jo sa...

Yllet: Vad bra att boken är bra! :) Jag har inte en aning om huruvida nålfiltning är roligt, har aldrig testat. Men det är kul att prova på nya tekniker iallafall! Hur går det med ditt pyssel?

Svartanova: Denna höst/vinter ska ju bli vintern då jag tog mig i kragen och läste mer, så jag ser fram emot att läsa den!

Karro: Vad kul att det är så många som gillar den, det bådar ju gott!

Hanna: Åh, vad roligt att få veta! Tusen tack för dina pyssliga paket!

Johanna: Man ska ju egentligen skriva det, men det verkar som om sakerna kommer fram ändå, utan att man skriver nåt?