söndag 29 november 2009

Vad är julklappspåse Large?

Jag kanske skulle förtydliga varför jag gör en massa konstiga listor här...

- Den första listan med konstiga saker om mig själv, skrevs för att jag hade fått en Award av Johanna

- Lista nummer två skrevs med anledning av att jag är med i ett nytt pocketbyte hos En bok om dagen. Det innebär att jag anmäler mig, publicerar två listor på min egen blogg och får sedan ett namn som jag ska skicka till. Sen läser jag på den personens blogg och försöker komma på något bra att skicka till honom/henne efter vad h*n har skrivit om sina listor. Jag skickar ett paket (Large) med en pocketbok och lite andra överraskningar till min vän och sen får jag ett paket av någon annan vän.

- Lista nummer tre här på min blogg hör alltså även den till Julklappspåse Large.

Inga kommentarer: