tisdag 22 december 2009

Första semesterdagen!

Idag har det varit all about Me! Jag har:

- Sovit länge.
- Shoppat julklappar. Jag köpte en parfym till mig själv, för det var jag värd! (Jag handlade iofs julklappar till andra personer också, men jag gillar ju att köpa presenter/klappar, så det var bara kul)
- Klippt och färgat håret, fick till och med håret lagt. Frisören pysslade om mig i nästan fyra timmar och det var ljuvligt!
- Spankulerat omkring utan att ha något "måste" som stressar i hasorna.
- Shoppat Scrap-saker (Anki, nu är jag också på G!)

En väldigt bra och välbehövlig dag med andra ord!

Imorgon blir det också en del Jo, jag ska nämligen åka till Skroten igen! Jag har nämligen inte tillräckligt med garn eller tyg ännu... ;-)

6 kommentarer:

Mrs. b sa...

Låter hur skönt som helst!

Ha en god jul med allt det innebär!

Anki sa...

Scrapsaker, Mums! Vi skulle nog behöva gå ner på minst halvtid nästa år om vi ska hinna med allt pyssel... God Jul!

Fröken Fräken sa...

Ah, musik i mina öron! Den där Skroten tycker jag att det är dags att fotodokumentera nu så att jag vet vad jag missar.
Här julstädas det för fullt. Det är bara lite svårt att de när jag sitter framför datorn...

Toril sa...

Skönt att få pyssla om sig själv lite! Det är du säkert värd:) allt gott

Jo sa...

Mrs B: Ja, det var en bra start på julsemestern! :)
Hoppas att ni också får en fin jul!

Anki: Jadu, max halvtid! ;) God jul till er också!

Frk Fräken: Fotodokumentation kommer! :) Julstäda? Vad är det? ;)

Toril: Ja, det tycker jag allt att jag är! ;)

lisa sa...

Det låter mysigt!

Kan man någonsin få för mycket garn eller tyg?