söndag 6 december 2009

Hurra!

Mitt favoritprogram är tillbaka: Project Runway! Hurra!

5 kommentarer:

Johanna sa...

Ja det måste passa kreativa dig att se andra kreativa in action.

Jo sa...

JOhanna: Ja, jag gillar att se vad de kan hitta på. Skulle jättegärna vilja vara med i ngt sådant, men skulle få prestationsångest så jag skulle nog åka ut allra först! :D

Fröken Fräken sa...

Första reaktionen: Åh coolt!

Andra reaktionen: äsch... jag har ju inte TV3 längre.... stackars mig!!

Jag kan ju se det programmet bara för att få se dem rusa runt i den där stora tygaffären.. :-) Himmelriket om jag får säga min mening!

malla sa...

Det har jag missat att det börjat igen. Perfekt! :)

Clara sa...

Jag vet vem som vinner... kan aldrig hålla mig, måste alltid ladda ner hela säsongen när jag väl sett ett avsnitt. Men jag ska inte säga nåt!