söndag 13 december 2009

Julfotokalender - Lucka 13

8 kommentarer:

Em sa...

Åh vilket gulligt lussetåg!

Fru Mju sa...

den var söt! jag hade nog lussebullar i öronen igår när jag helt glömde fotokalendern!

Johanna sa...

Tänk jag kände ingen luciastämning igår. Hade fullt upp att njuta av härligt brunchsällskap.

Inspirera Mera sa...

De där luciatåget är så charmigt och fint. Kram Sandra

Fröken Fräken sa...

Nästan lika söta som min lussande jycke igår kväll!!

Ja, tänk alltså vad vissa brickor kan komma på för att fånga ens uppmärksamhet...

Jomen, imorgon startar jag fas två, när jag mer tydligt påpekar att nu är sista dagarna att få min hjöälp innan jag går på ledighet. Fas tre kan vara att sätta kollegorna i arbete medan jag är borta... :D

Maria sa...

Tycker om dina julfotoluckor. Hann liksom inte med i det där med kalender, det är en sådan fin idé!

Jag är lite trög, fattade inte kommentar hos mig...Word?

Toril sa...

Härligt trinda! :)

Jo sa...

Em: Det är ett enkelt från Markslöjd typ, men jag tycker jättemycket om det. Det åker fram varje lucia, oavsett status på övrig pyntnivå här hemma. :)

Fru Mju: Man hinner inte alltid med, men man kan ju faktiskt lägga in ett dagen efter alternativt hoppa över en dag. Det är ju inte hela världen! :)

Johanna: Ja, förutom de småsmå glitterbitarna i servitrisernas hår, så var det inte så lucia-aktigt där. Men vad gör det när man har så trevligt sällskap? :D

Inspirera mera/Sandra: Ja, de är rara och enkla!

Frk Fräken: Fas tre är redan påbörjad för min del! :D

Maria: Tack för berömmet, vad glad jag blir! :) Du visar ju så mycket annat fint på din blogg, så du har ju nästan en egen kalender även om du inte kallar den för det! :)
Word= jag håller med!

Toril: Ja, jag tror att det är fler än jag som har ätit många lussekatter! ;)