lördag 5 december 2009

Julfotokalender - Lucka 5

Rimfrost: Naturens eget julpynt.

7 kommentarer:

Em sa...

Fin frost! Önskar det kunde komma lite riktig snö nu också.

Loppan Lorum sa...

Kanonfin bild!

Karolina sa...

Fin bild!

Johanna sa...

Åh är det frost i götet? Jag vill också ha frost.

Anonym sa...

Otroligt Vackert!

Helt ljuvlig


Maliin

fröken blund slår dank sa...

vad duktig du är med fina foton...
rimfrost är bland det vackraste som finns, helt klart. Tack för tips på bästa julkalendern på nätet, spännande...och det där med pyssel...jag har oxå julstake med svampar. thats it. trodde jag...igår kom sonen hem efter en stunds lek hos bästisen, som HADE GRAN!!!! han var heeelt ifrån sig...så nu blir det gran.klart ungen ska ha gran. suck. ;)

Jo sa...

Em: Snön klarar jag mig utan.. Fast det är ju iofs bättre än regn, så jag hoppas nog också på snö snart!

LL: Tack! :)

Karolina: Tack! :)

Johanna: Nja, inte så mycket längre. Bara regn och tråk! :(

Maliin: Tack! Rimfrost är coolt! Vanliga tråkiga saerk får helt nytt liv med lite rimfrost på sig!

Frk Blund: Hehe, klart att ongen ska ha en gran! ;) Hade kompisen satt upp sin gran redan? Då lär den ju barra loss innan julafton!