måndag 21 december 2009

Juuuuuuuuuulloooooov!

Ville bara säga det.

5 kommentarer:

Fröken Fräken sa...

Låter uuuuuuuuuuuuuuuunderbart! Jag som ingått i testgruppen som börjat ha jullov lite tidigare kan intyga att det är så trevligt så! Speciellt när man nu börjar komma igång med pysslandet igen.

Men, vad är det för grannar som skulle misstycka om du brummar lite med din fina overlockskamrat?!!

svartanova sa...

Grattis!!! Jag delar din glädje. :)

lisa sa...

Grattis! Ledighet, det är grejjen det!

karro sa...

Härligt! Ha en rikigt skön jul! kram!

Jo sa...

Frk Fräken: Bra att du har testat innan! :D Pysslandet är på gång. Grannarna har inte sagt något än, men jag vill inte vara den där jobbiga grannen. Jag vet själv vad jag tycker om de ovanpå....

Svartanova: Tack, det känns underbart!

Lisa: Det är ju det!

Karro: Tack och tack detsamma! Kram!