onsdag 16 december 2009

Paket!

Idag var jag på posten och hämtade mitt paket. Jag skulle ju kunna vänta till julafton med att öppna paketen, men tålamod har ju aldrig varit min starka sida, så jag öppnade dem direkt!

Det var ett riktigt välfyllt paket med tre böcker (Om inte - Carol Shields, På bergets baksida -Adriana Trigiani och en bok om stickning) som jag inte har läst men som verkar bra, ett fint halsband, två små flaskor med väldoftande duschcreme och lotion, fina etiketter, en påse mumsig chokladskum, ett sött anteckningsblock och sist men inte minst: den charmiga filmen Little Miss Sunshine (som jag förvisso har sett, men den kan jag se ett par gånger till).

Som ni märker, ett bra paket med massa överraskningar! Tack snälla hemliga vän för att du har tagit dig tid att plocka ihop dessa saker till mig! Och God Jul till dig med, vem du nu är! :-)
Update: Min hemliga väns paket är alltså en del i ett utbyte. Dvs jag får paket från en hemlig vän och jag skickar ett paket som en hemlig vän :)

5 kommentarer:

milla-andante sa...

Vilken snäll hemlig vän!!
Filmen är heelt underbar!
Kram

Em sa...

Roligt med paket! :o)

Anonym sa...

Åhh så skönt att det har kommit
GOD JUL

Jo sa...

Milla-Andanet: Ja, visst är den bra? :)

Em: Paket uppskattas alltid! :)

Anonym: Tack!

fröken blund slår dank sa...

What? Vaddå?
menar du allvar? Har du nån hemlig vän som skickar paket till dig med allt det fina?
Så himla fint så jag blir tårögd.
det där ska jag göra för nån. Det ska jag bara. Åh så fint.