lördag 16 januari 2010

Dagen då inte bara Göteborg frös till is, utan även helvetet...

Idag hände det jag aldrig trodde skulle hända. J ringde hem och bad mig kika på ett MMS han hade skickat. MMS:et innehöll foton på olika kattmöbler! J har nämligen tröttnat på att passa lilla O som mer än gärna försöker vässa sina små (klippta) klor på olika saker här hemma, så nu ville han ha en kattmöbel som de kan "kloa" på.

Rent inredningsmässigt trodde jag nog aldrig att detta skulle inträffa, jag hade nog satsat mer pengar på att han skulle vilja Shabby-chica till hela lägenheten, än på en kattmöbel om någon hade velat att jag skulle gissa.

Jag hade nämligen en mindre variant för länge sedan som förvisso var helt utsliten när jag och J träffades, men det var inget snack om huruvida den skulle slängas eller ej när vi flyttade sist...

Kissekatterna, främst lilla O, blev dock väldigt glada. Jag tycker ju att den är sådär snygg, men vad gör man
inte för att skapa bra vanor för lillmissen?

4 kommentarer:

Anki sa...

Hahaha, var det utförsäljning av kattmöbler idag? Vi såg nämligen en kille släpa runt på en i haga idag :-)

johanna sa...

ja dom är ju skitfula men vad ska man göra. jag har till o med två, en i v-rum o en i köket o båda används flitigt.
:o)

Em sa...

Fula - japp! Jag har haft ett par varianter genom åren, sådana där halvhöga. Men de har alltid ignorerats efter ett tag. Nu däremot... har vi köpt ett som går till taket. Och jisses vad poppis det är! Och så står det på "rätt" ställe vilket är viktigt. Inte inklämt och gömt nånstans utan i hallen.

fröken blund slår dank sa...

Ibland får man ge vika för de små hjärtegullen;)
Jag håller med dig. de är inte så vackra.
men med några fina katter på så;)