fredag 29 januari 2010

Helg!

Hurra, äntligen är det helg!
Helgen kommer bland annat innehålla en tur till Skroten och Kinnagarn med svärmor. Det kanske låter tråkigt, men med tanke på att vi delar en fäbless för att pilla och känna på tyg och garn i timtal, så blir det en trevlig utflykt. Det är nog mer J som tycker att det är lite väl tradigt, men han får väl hänga på Granngården, eller så slänger vi av honom på Gubbdagiset Skene Järn.

Förhoppningsvis innehåller helgen även lite sovmorgon, sjalstickning, inköp av isdubbar och ispik och lite allmänt hemmapyssel. Värsta partybruden, det är jag det!

7 kommentarer:

Loppan Lorum sa...

Kanske korsas våra vägar på Kinnagarn, jag ska slinka in en kort sväng och fylla på Symfoni-förrådet i a f :) Har du förresten sett det här inlägget hos Femtiotalsjakten?

http://www.bloglovin.com/m/68368808/b/183717

Tekoppen borde väl vara en "kusin" till dina "Etttan", eller hur?

Trevlig helg!

svartanova sa...

Precis som jag, då. Jag ser fram emot olika sorters pyssel, läsning och sovmorgon. Det känns som party för mig. ;)

Ha en trevlig helg!

Fröken Fräken sa...

Jämfört med min helg som mer och mer lutar åt att mestadels innehålla hostande och snytningar så tycker jag att din helg låter alldeles alldeles underbar. Precis som en bal på slottet!

Fru Mju sa...

å men det låter ju som en alldeles perfekt helg :) ha skönt

johanna sa...

Jag tycker det låter underbart! :o)
Hade gärna susat iväg o klämt på diverse tyger.

Mia sa...

Låter som en trevlig helg. Jag skulle gärna gå runt och titta på lite tyger men det blir nog pyssel och fix här hemma sedan en 40- års fest.

Du får ha det så bra i tygaffären och med allt annat pyssel i helgen./Mia

Toril sa...

Att leta tyger å pilla på garn är mysigt för själen! Party on säger jag!