lördag 2 januari 2010

Ny start

Det är hög tid att avge de där löftena igen. I år har jag nog tänkt mig att bli lite nyttigare och träna (de obligatoriska löftena med andra ord), men även att umgås mer.
Att försöka bjuda hem vänner på lite enklare saker också, och inte bara vid Halloween eller andra tillställningar.
Att försöka fika mer med vänner på stan
och kanske till och med att vara så fräck att jag bjuder hem mig själv till vänner, så det blir av att man träffas.
Att försöka promenera mer med vänner.
Att lära känna fler fina bloggare som kan berika min värld.

Det har jag tänkt mig i år.

10 kommentarer:

Em sa...

Jag borde också bli bättre på att umgås. Det blir så lätt att jag sitter här själv! och så känner jag mig ensam... men det är inte alltid jag gör något åt det. Det FINNS ju vänner att höra av sig till. :o)

Loppanlej sa...

God fortsättning!! Jag är nog lite inne på ditt spår när det gäller nyårslöftena. Se till att ta sig tid att träffa vännerna mer. Inser bara mer och mer att fina vänner inte växer på träd! Sedan skriver jag även under på det gamla vanliga.. träna och vara lite nyttig.. ;) Stor kram till dig!

yllet sa...

Trevliga mål!! :D

Missy sa...

Låter som en plan :-)

karro sa...

Tycker jag låter som ypperliga nyårslöften!

Johanna sa...

Låter som bra nyårslöften. Jag hade hemskt gärna spontan-umgåtts med dig om jag hade bott i närheten. Kram

Miss E sa...

Tycker jag låter jättebra! Jag väntar fortfarande på att få pärla med dig :-)

MissKeepYourDistance sa...

Det låter möcke fint. :-)

Toril sa...

Vilka fina löften!
Jag blir sugen på att sno dem rakt av!! Har nämligen haft samma tanke vad gäller att träffa vänner..man gör det för sällan å ofta blir det ett mindre företag då man ska ses..varför?
Ska nog också börja bjuda in mig till alla de barnfamiljer jag känner:)
Allt gott, å du fin bild förresten

svartanova sa...

Så fina tankar!
hoppas att det blir precis så som du har önskat. :)