torsdag 18 februari 2010

Mera knark

Ni kanske tycker att det är en smula opassande att jag skriver om knark i samband med färger och pyssel. Men det är faktiskt lite så det är. Jag behöver få min dagliga fix av färger för att inte deppa ihop helt under denna tid på året. Jag gillar verkligen inte vintern. Den är kall och mörk. Jag gillar vår och sommar (hösten funkar) med värme och färger (och ruckelvistelser, icke att förglömma).
För att få lite färg brukar jag besöka Makiato och Jag blommar, två väldigt färgglada bloggar som piggar upp!

Här hemma får jag min fix av dessa finfina burkar som jag har införskaffat på IKEA.

7 kommentarer:

milla-andante sa...

Vilka härliga burkar!! Hoppas de gör dig helt frisk nu!!!:)
Kram

Fru Mju sa...

just nu behöööver man färger, i min blogg just nu också :) underbar färg på väckarklockan!

Loppan Lorum sa...

Fint fångade färg-foton! :)

yllet sa...

de där burkarna är "fett fina". :) Kändes jag lite cool nu? Down with the kids in the hood? Det är isf för att jag inte pratat med en frisk vuxen männsika på 2 dagar. Jag blir lite snurrig själv. :D

Maria sa...

Jag brukar säga att det är som knark eller som porr med pyssel, tyger mm. =)

Fröken Pyssel sa...

Vilka fina burkar. Du är jätteduktig på att fota! Jag är så dålig på att få till det så där snyggt, måste öva lite :-)

Hoppas du kryar på dig snart. Själv har jag varit förkyld i två veckor nu och är sååå less! Ser ut som en vampyr, röd under näsan och vit i hyn och mörk under ögonen, blääää, ge mig vår!

makiato sa...

Lite opassande rubrik vid första anblick...men jag förstår vad du menar. :)
Jätteroligt att min blogg kan hjälpa till att pigga upp dig! Själv tar jag på mig en glad klänning eller tröja/kjol så gottt som varje dag för att ha känslan med under hela dagen.